4 серпня дитячий телеканал ПЛЮСПЛЮС відзначив 7 років мовлення в ефірі. За цей час канал став сильним та впізнаваним брендом з популярними продуктами власного виробництва «Світ чекає на відкриття», «Це – наше, і це – твоє», «Казка з татом», «Корисні підказки», кращою пропозицією зі світової анімації у складі Disney, Hasbro, Nickelodeon, а також розвиваючими та пізнавальними програмами. Щорічно в ефірі каналу виходить близько 30 найкращих світових анімаційних прем’єр.

Сьогодні продукти власного виробництва каналу рекомендовані Міністерством освіти і науки України до перегляду на уроках і увійшли до підручників для учнів 1 та 2 класів «Я досліджую світ».

«Мовлення впродовж 7 років, кожного дня, для нас велика відповідальність. За цей час ми виросли в лідера серед дитячих каналів, який, разом із тим, не просто розважає глядача, а й розвиває завдяки продуктам власного виробництва ПЛЮСПЛЮС. Попереду дуже багато планів, адже ми націлені на створення якісного власного виробництва, контенту, щоб змінювати уявлення дітей про себе та світ», ‒ наголосила Іванна Найда, генеральний продюсер нішевих каналів 1+1 media.

Також канал активно розширює портфель ліцензійної продукції, який сьогодні представлений у різних товарних категоріях. За мотивами мультфільмів створено 3D-книгу, розмальовки, серію книжок, м’які іграшки-подушки з героями ПЛЮСПЛЮС, зошити, дерев’яний конструктор. Крім того, нещодавно канал спільно з партнером «Ранок-креатив» випустив унікальні набори «Світ чекає на відкриття» для дослідів та експериментів із захоплюючою грою у доповненій реальності, а також серію книг-конструкторів «Моя творча енциклопедія».

У портфоліо досягнень каналу чотири національні премії «Телетріумф», срібло EFFIE AWARDS UKRAINE, премія ім. Лесі Українки від Кабінету Міністрів України за мультсеріал власного виробництва «Це – наше, і це – твоє», два рекорди Книги рекордів України, нагорода The Very Best Of за айдентику каналу та п’ять відзнак за мультфільм «Світ чекає на відкриття», дві нагороди Big Data Awards, як лідера серед дитячих ТБ-каналів.

У 2019 році ПЛЮСПЛЮС зберігає лідерство по аудиторії 4-14. У середньому щодня з каналом контактує більше 2 146 000 глядачів. Серед них 770 000 глядачів віком від 4 до 14 років, що у середньому дивляться канал 1 годину 48 хвилин на день.

 

 

 

 

 

PLUSPLUS

 

Аналітика середньої тривалості перегляду каналу за комерційною аудиторією і аудиторією 4-14 з 2014 року по липень 2019 року.

 

 234

Лідерство по аудиторії 4-14 років у 2019 р.

 

876

Динаміка по аудиторіям

 

 

777

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.