Пригадується у недалекому минулому Чортків повнився людьми у військовій формі. Серед їх загалу найчисельніший контингент складали авіатори. Саме вони розквартирувалися у місті ув трьох частинах. Четверте – летовище з бойовими сучасними літаками та іншою технікою спецпризначення. Дійсно, з такими міцними захисниками ми всі почували себе в безпеці, не боялися жодного агресора. З плином часу, у період так званого роззброєння, військові поступилися місцем цивільним установам і закладам.
Теперішні урядники, зокрема нардепи і керівники ЗСУ, мабуть, і не знають, що колись в Чорткові існував потужний військовий аеродром, який за наказом Анатолія Гриценка, який у 2005-му році обіймав посаду міністра оборони України, був закритий і розграбований – спочатку самими військовиками, а потім і місцевими чиновниками. Аж душа крається: як просто і легко новозавітні варвари знищили аеродром. Розібрали полосу, плити ПАГ-18 спродали за грубі гроші своїм і заїжджим багатіям, перед тим на металобрухт літаки порізали. Комусь, щоб заробити, образно кажучи один мільйон «зеленої капусти», треба було завдати державі шкоди на мільярди гривень. Дуже тяжко чортківські військовики, особливо літуни, пережили цю суспільну драму-трагедію. У 2005 році було вирішено твердо: «Військова частина А-3-92, дислокована в місті Чорткові, підлягає розформуванню». Чортківській райраді було запропоновано розглянути питання стосовно прийняття у комунальну власність аеродрому. Спеціально створена, згідно розпорядження голови облдержадміністрації, комісія відвідала аеропорт і виявила, що там демонтують об’єкти керування та забезпечення повітряного руху, радіонавігації та посадки, електротехнічне обладнання. Однак, на думку членів комісії, роботи проводяться без дотримання встановленого законодавством порядку. Отримавши висновки комісії щодо стану справ у Чортківському аеропорту тодішній голова Тернопільської ОДА Іван Стойко надіслав листа до міністра оборони України Анатолія Гриценка і зазначив, що, на його думку, діяльність командування військово-повітряних сил призводить до руйнування аеропорту в Чорткові і не сприяє реалізації державної політики щодо збереження майна і розвитку авіаційного транспорту України, а також ставить під сумнів доцільність передачі аеропорту в комунальну власність. Але ці слова обласного очільника так і залишилися пустим звуком.
Минуло з того часу лише кільканадцять років. Сьогодні над Чортківським аеродромом нависла страшна пустка, ніби після великого переходу орди, але не з Московії, а нашої українскої, правда, із якимось «вишиванковим» відтінком. А тепер у славному місті «чортограді», здається, навіть бомбосховища не залишилося. Було одне донедавна (по вул. Жовтневій, нині вулиця Незалежності) і те, якщо мені не зраджує пам’ять, ще за колишніх міських голів, показало п’яти.
А ще місцеві жителі обов’язково поведуть, якщо трапиться така нагода, панів-народних депутатів в колишні приміщення кондитерської фабрики, горілчаного заводу, м’ясокомбінату тощо. У недалекій минувшині продукція саме цих підприємств славилася на весь Радянський Союз.
Я вот посмотрел на дату статьи и стало понятно, что это предвыборное поливание грязью. Если бы это было написано тогда когда он разворовывал – то тогда можно было бы еще хотя бы рассмотреть правдивость статьи. А то разворовывал хрен знает когда, а тут вдруг в 2018 решили про это написать статью. Ну давайте и про Кравчука тогда и про Кучму….
навіщо чорткову військова частина, від копичинець оборонятись?
А як Міськ(о-ва) Рада плити аеродромні розпродавала, то чого мовчали!?
Аж зараз перед виборами про Гриценка придумали.
Нічого не придумали. Це факт. А пан Гриценко, будучи міністром, розпродавав і землю, і майно направо і наліво.
Військову частину і аеродром почали знищувати на початку 2004 року – це факт! В Чорткові живе багато пенсіонерів і військовослужбовців які служили в цій частині і підтвердять це!
Ще один цікавий момент. Куди, як ви думаєте, передислокували з аеродрому в/ч А4079 м.Чортків всі боєздатні літаки? В Крим, на аеродром Саки. А через 10 років віджали. Совпадєніє?