Вища школа Media & Production продовжує розширювати пропозицію освітніх форматів навчання та презентує проект «MediaUBusinessUp» ‒ серію медійних бізнес-сніданків, орієнтованих на HRD, власників середнього та малого бізнесу, піарників компаній та тих, хто піклується про свій особистий бренд.
Тренерами стануть лектори Вищої школи та спеціально запрошені експерти. Сніданки проводитимуться раз на місяць, а серед тем, які будуть обговорюватися, стануть: комунікації; створення нестандартних проектів; як бізнесу потрапити на ТБ; корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), як агент змін для бізнесу; SMM for business; медіареклама.
Кожен бізнес-сніданок закритий і розрахований на обмежену кількість слухачів ‒ до 15 учасників. Програма складатиметься з аудиторного заняття та неформального спілкування з телеведучими, а також екскурсії хедофісом 1+1 media. Особливістю проекту стане можливість для учасників індивідуальної практики у форматі менторингу з тренером по бізнес-вдосконаленню (додаткової послуги від Вищої Школи Media & Production).
«Ми йдемо до амбітної мети, не лише ділитись медійною експертизою від професіоналів своєї справи, а й разом із топовими експертами різних індустрій виводити комунікаційний простір бізнес-середовища на новий більш якісний рівень. Вірю, що бізнеси мають ділитись своїми успішними кейсами, створювати сучасні стандарти і простим шляхом реалізовувати свої цілі», ‒ наголосила Віталія Коніщюк, Head of Media Business Education Вищої школи Media&Production.
Перший бізнес-сніданок, що стосуватиметься ділового і бізнес-етикету, від Юлії Юдіної відбудеться вже 10 вересня. Юлія Юдіна розповість про правила і умовності сучасного бізнес-етикету, привітання та представлення у ділових колах, соціальність правої руки, візитні картки, акценти ділового етикету, резюмування зустрічі. Крім того, про репутаційні правила поведінки й дрес-коди, мовний етикет: універсальні мовні етикетні формули, ділові бесіди й використання жестів для посилення впливу в розмові. Також лектор поділиться секретами звернення, повернення уваги під час спілкування в групі людей та розповість про основні помилки в самопрезентації й спілкуванні.