Замовник після передачі сайту, спостерігає сильну просідання в позиціях. Винуватцем вважають ту компанію, в яку перейшов сайт. І замовник думає, що найпрекраснішим місцем на Землі оптимізації є їх стара компанія f. Тому що є факти: у f сайт був стабільний, у нової компанії n став менше приносити користь. Підсумок логічно зрозумілий – повертається наш мандрівник до компанії f. До того моменту починають індексуватися зміни нового підрядника n. І компанія f затверджується ще більше в блискучих очах замовника, який наплакався від просадки.

Більше потерпілий не буде йти від f і зв’яжеться узами навчань, не вірячи, що кохана компанія f недавно тримала ніж у глотки, поки той спав і бачив сни про ефекті після роботи з новою компанією підрядника.
Трохи докладніше можна розібрати цю історію:

При переході в іншу компанію компанія f, насилає порчу: зносить невидиму смертним, оптимізацію, яку самі писали крізь піт сльози і біль, та ще деколи видаляють сайт повністю з бази пошукових систем (ну це взагалі монстри які). Причому господар сайту не побачить цього сам, якщо він звичайно не вникав у особливості сайту. І виходить ось яка картина, що розробка сайтів Тернопіль відбувається за рахунок постійного оновлення бюджету під сайт, який потім потрібно щн оптимізувати.

Оптимізацію зносять, та що вже там, сам сайт деколи зносять всякими загадковими способами. Ви нічого не бачите, так як візуально сайт працює. Переходьте до іншому підрядчику.
Через деякий час Ви помітите, що кількість відвідувачів сильно зменшилася, а заявки з сайту більше не турбують.
І ось замовник дивиться, що його сайт вмирає. На кого в першу чергу подумає він?
Звичайно на компанію, яка на даний момент просуває сайт.

«Але ж Ви професіонали!»
А тепер уявімо компанію, яка взялася за сайт з прокляттям.
Поки йтимуть офіційні традиційні частини з бубнами по підписанню договору між seo-компанією і замовником, консультацією, може пройти до 2-х тижнів.
Нарешті проект доходить до «щасливого» оптимізатора, який звичайно марив про сайті, який, перш ніж починати нормальну роботу з просування, дізнається, що йому належить розгадувати ребуси минулого компанії, стати екстрасенсом, який проходитиме незаплановане випробування.

Якщо провели деоптімізацію і пройшло 2 тижні – пошукова система Google, швидко реагує на зміни на сайті – тобто пропажа мета-тегів, та й самого сайту (якщо до сайту доторкалася компанія f), буде помітна вже на день четвертий. До Яндекса доходить повільніше, проте за деякими законами, адресованим підлості, чомусь на негативні відтінки, реагує швидше.
Терміни відновлення сайту: від 2-х місяців.